
Achteraf aanpassen kan altijd, bij ons privacybeleid.ĮasyRead Summary of Dirtbag, Massachusetts by Isaac Fitzgerald Kies je voor weigeren, dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.

Vind je deze twee persoonlijke ervaringen binnen en buiten bol.com oké, kies dan voor ‘Alles accepteren’. Zie ook ons privacybeleid en cookiebeleid.

De persoonlijke advertenties buiten bol.com kun je zien bij onze partners doordat we versleutelde gegevens delen en cookies en vergelijkbare technieken gebruiken. Doen we natuurlijk niet als je tracking of cookies uit hebt gezet op je toestel of in je browser. Met cookies en vergelijkbare technieken verzamelen we ook je bol.com surfgedrag. Hiervoor voegen we info uit je bestellingen samen met je favorieten, algemene klantinfo en gegevens van anderen als je ze hier toestemming voor hebt gegeven. In beide gevallen bepalen we je interesses.

Verder kun je kiezen voor persoonlijke advertenties buiten bol.com. Ook in nieuwsbrieven en notificaties als je die krijgt. Je kunt kiezen voor je eigen bol.com met persoonlijke aanbevelingen en advertenties, zodat we beter op jouw interesses aansluiten. “I say you’re not done becoming yourself.” The result is a marvelous coming-of-age story that’s as wily and raunchy as it is heartfelt.Om bol.com goed te laten werken, gebruiken we altijd functionele en analytische cookies en vergelijkbare technieken. “To any young men out there who aren’t too far gone,” he writes. As he takes readers along on his search for salvation, he barrels through many venues-from San Francisco to Southeast Asia to Brooklyn to Kilimanjaro-recounting the “conversations that changed me” and eventually helped him overcome old ideals of masculinity and untangle his complicity in a racist society (in his case, “hipster racism”). things openly,” Fitzgerald buried his past in drinking, drugs, and porn: “bonding relationships,” he writes in “The Armory,” “were based on the consumption of porn and communal jerking off.” By his mid-20s, he was “on the other side” starring in pornos. In “Family Stories,” he charts the “stained and tattered map” of his dysfunctional Catholic parent’s lives and their bumpy road from “city poor to country poor.” A poster child of the “classic New England family, incapable of discussing. In a series of essays, he recounts his impoverished childhood in 1980s Massachusetts and follows his escape from it through a litany of jobs and identities. Journalist Fitzgerald ( How to Be a Pirate) weaves a raucous mosaic of a rough-and-ready New England rarely seen with a transfixing story of his path to finding himself.
